Міжнародна школа туризму - пілотний проект кафедри, який дає можливість познайомитися з діяльністю різних підприємств туріндустрії, з різними видами туризму, з особливостями здійснення туристичної діяльності у різних країнах світу... В останні роки туріндустрія в усіх країнах формується під впливом трансформації поведінкових характеристик споживачів, практик і моделей споживання, пов'язаних з персоніфікацією. Із зміною стилю життя сучасний споживач туристичних послуг хоче все частіше подорожувати, реалізуючи свої захоплення та інтереси. При цьому, зовсім інші вимоги висуваються як до самого туристичного продукту, так і до тих фахівців, які його формують. Сьогодні замало мати лише професійні здібності і знання у сфері туризму, важливим елементом професійного портрету і репутації в сучасній туріндустрії є soft skills, так звані «м’які навички». Без комунікативних навичок, гнучкості й адаптивності, технології тайм-менеджменту, умінь у сфері міжособистісного спілкування не обійтись сучасному професіоналу у сфері туризму. Опанувати саме такими навичками і допомагає Міжнародна школа туризму.
Греція
Туризму, як виду діяльності, як надзвичайно цікавій справі, можна і треба навчатися не тільки в аудиторіях... Про це довела Міжнародна школа туризму, яка проходила в Афінах за ініціативи кафедри туризму та економіки підприємства і в якій взяли участь представники різних університетів України та грецьких компаній із сфери туріндустрії.
Греція подарувала цікаві зустрічі, нових друзів…неймовірні емоції... незабутні враження... а саме головне, вона подарувала нові знання... цікаві факти... бажання вчитися... вчитися... і вчитися... пізнавати світ і ділитися своїми знаннями! Щира подяка всім учасникам Школи, які повірили і допомогли реалізувати нашу ідею!
Братислава
Сьогодні закінчила роботу чергова туристична школа... Це була неймовірна подорож, яка подарувала, як завжди, нові знання, цікаві знайомства, спілкування з однодумцями... Ми побували у трьох країнах - Словаччині, Австрії, Угорщині, познайомилися з національними особливостями цих країн, з діяльністю міжнародних компаній, а саме головне - отримали незабутні емоції. А туризм - це, перш за все, емоції... виявляється, що це не так просто, адже сьогодні з’явилися зовсім нові, сучасні споживачі туристичних послуг... які висувають надзвичайно високі вимоги до своїх емоцій, незалежно від мети подорожі... і цьому треба вчитися...
Історична і сучасна роль туризму в світовій економіці і культурі має глобальний характер. Туризм в сучасному світі перетворився на велику галузь обслуговування населення. Сучасна індустрія туризму є одним з найбільш прибуткових секторів світової економіки. Саме тому з кожним роком збільшується попит на відповідні кадри. Реалізація освітньої програми з туризму неможлива лише за участі представників академічної спільноти. Сьогодні доведена необхідність участі в цьому процесі практиків. Кафедра туризму та економіки підприємства, НТУ "Дніпровська політехніка" активно знаходить все нові і нові підходи в реалізації практичної підготовки майбутніх фахівців у сфері туризму. Незважаючи на туман, Братислава зустріла словацьким затишком і спокоєм. Туризм у Словаччині, як і в Україні, знаходиться на етапі розвитку. Є однакові проблеми та спільні шляхи їх вирішення. Саме головне - у нас є можливість поділитися досвідом, отримати нові знання, поспілкуватися з професіоналами.
Під впливом глобалізаційних процесів класичне розуміння туріндустрії як видів господарсько-економічної діяльності, пов’язаних з прийманням та обслуговуванням гостей як внутрішнього, так і зовнішнього потоку туристів, розширюється. Сучасні об’єкти транспорту, індустрії гостинності, розважального, ділового, оздоровчого, спортивного та іншого призначення, туроператори та турагенти повинні постійно розвиватися. Зростає потреба в проектуванні нових туристичних продуктів та сервісів, в проектуванні не лише їх змісту, але й управління, в нових формах їх просування... Йде активна боротьба за атракцію територій, в яку все більше і більше залучаються новітні технології та інструменти - ІТ, соцмережі, медіа та інші. Збільшується значення туризму в міжкультурному та міжцивілізаційному діалозі…
В таких умовах навчальні заклади, які готують фахівців у сфері туризму, повинні знаходити нові підходи та використовувати сучасні методи для формування необхідних компетенцій. Програма Міжнародної туристичної школи була насичена різними цікавими елементами: відвідування історичних і культурних пам’яток Братислави, Відня і Будапешту, дегустація національних страв Словаччини, Австрії та Угорщини, знайомство з діяльністю авіакомпаній Wizz Air та Ryanair, міжнародних пасажирських перевізників FlixBus, Regiojet, дискусії щодо особливостей сучасних турів, ролі блогерів і блогерства у розвитку туріндустрії.
Нідерланди
Міжнародна школа туризму в Амстердамі – столиці й найбільшому місті Нідерландів, фінансовому і культурному центрі країни... Місто вражає неповторними каналами, вигнутими вуличками, вузькими ажурними будиночками без штор на вікнах… А ще Амстердам називають Північною Венецією – найбільшим у світі містом, повністю побудованим на палях… Це стародавнє місто є одним з найбільш суперечливих у Європі… з населенням 800 тис. його щорічно відвідує 18-20 млн туристів... Тут тісно переплелися сучасні погляди на життя, легкі норови та давні традиції…